7 תשובות
כן
תמיד לאנשים יהיה מה לחשוב עלייך,מה להגיד עלייך.
לרוב זה נובע מקנאה.
לא להתייחס פשוט לאנשים כאלה
אנשים לא רק צוחקים על זה.. הם יכולים לצחוק גם על מראה חיצוני או שהם מקנאים
כן יש כאלה ששופטים סתם בלי להכיר
שואל השאלה:
גם אם אני אהיה מושלמת? ^^^
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוף אני חושבת שאני מכוערתצ^^^
אנונימית
אנשים תמיד ימצאו משהו רע להגיד על אחרים. בדיוק בגלל זה את צריכה לשים עליהם פס ולהיות מי שאת, יחד עם הפחדים, הפדיחות, המוזריות וכל שאר הדברים שהופכים אותך להיות את.
לא משנה מה תעשי, תמיד יהיה לאנשים מה לומר.