7 תשובות
לא תמיד
אני לא מסתירה כלום אבל מרגישה לא בנוח כשהטלפון שלי אצל מישהו אחר
לא מחייב
אני גם לא אוהבת שנוגעים לי בטלפון אז אני מעדיפה כמה שפחות
אולי גם היא ככה
את האמת יש בעיה
אני שונא שנוגעים לי בפלאפון למרות שאין לי כלום להסתיר וגם אם נוגעים לי זה בעיקר שאני ליד ורואה הכל ולא מאחורי הגב
שואל השאלה:
אם אין לכם מה להסתיר מה הבעיה להראות
אנונימית
את נשמעת כמו ילדה בת 12 סובצ
אני יכולה להגיד לך שאין לי שום דבר רע להסתיר בעובדה שאני פעילה פה, אבל עדיין- יש משהו מאוד חשוף ומביך אם מישהו מהסביבה הקרובה שלי יידע.
זה כנראה לא באמת יהיה אישיו, אבל זה יביך אותי מאוד ולכן אני מעדיפה שלא.
כשחברות שלי לוקחות לי את הפלאפון סתם ככה תמיד יש בי חשש שייכנסו לגוגל ויראו...
שוב- לא כי אני מסתירה משהו, אלא כי זה סתם מרגיש לי חשוף וזכותי לשמור את הפרט הזה כמשהו פרטי ואישי שלי.
אני מציעה לך להתעסק בדברים שגלויים לעין אצלה במקום בדברים שהיא אולי מסתירה. אם באמת יש משהו שהיא לא שלמה איתו, או מסתירה אותו ממך- היא תבוא ותגיד לך כבר לבד כשהקשר בינכן יהיה מדהים
אולי היא מסתירה ואולי היא סתם רוצה פרטיות
באותו הנושא: