12 תשובות
אני מרגישה נורא.
לא ישנתי כל הלילה ואני לא מתכוונת לישון עכשיו ולהרוס לי שעות השינה...
מקווה שלך זה טוב יותר...

r. george
שואל השאלה:
ממש מצטערת שאת מרגישה רע, אם קרה משהו ואת רוצה לדבר על זה, מוזמנת לפנות אליי❤
יש לי שיעור עוד 10 דק'
שואל השאלה:
ואיי מסכן, לא כיף להתחיל לפני 8 :(
בוקר טוב
מרגישה נורא כי.. יש לי 2 מבחנים היום יאי
שואל השאלה:
ואי, בהצלחה!!
שואל השאלה:
^ואוו כבוד!
^^ותודה ששאלת :) בינתיים הבוקר נחמד
בוקר טוב! למרות שאני מובטל בגלל הקורונה הארורה הזאת אני תמיד משתדל לשמור על סדר יום למרות שאנוכי בבית.
בוקר טוב יפשלי מה קורה?
בוקר טוב!! אני מרגישה מעולה וקמתי בגלל הזומים:(
שואל השאלה:
אויי, גם אניי :(((