2 תשובות
רצח גדליה בן אחיקם הוא היה נציב יהודה בימים שלאחר הבית הראשון ..
רצחו את גדליה בן אחיקם שהוא היה ה"מנהיג" של קבוצת יהודים קטנה שהיא האחרונה שנשארה בארץ ישראל וכשרצחו אותו גם שארית הפליטה עזבה וככה התחילה הגלות באופן רשמי וסופי