7 תשובות
כן לגיטימי שתעלבי קצת, אבל תזכרי שיש מלא בנות שאין להן חזה גדול ,
זה כן מעליב, מי היא בכלל שתגיד לך את זה אבל סבבה
פשוט תביני שהיא סתם סתומה, את מהממת כמו שאת 3>
זה תלוי, יש כאלה שעדיף להן חזה "שטוח"
היא נראלי התכוונה לצחוק
אל תעלבי
לא היה יפה מצידן, אבל אל תקשיבי להן או תקחי ללב
יש בזה משהו מעליב אבל מצד שני שה לא אמור לגרום לך להיעלב ממש כי ככה הגוף שלך נבנה ואין איך לשנות את זה, הכל בסדר זה לא משהו רע
זה בסדר שנעלבת, זה פגע בך, את סה"כ אנושית.
אם זה מפריע לך תגידי להן שאת מבקשת שיפסיקו, ואם הן ימשיכו הן לא שוות אותך.
בהצלחה ;)