4 תשובות
לא, לא כזה הרבה
אמאלה המון מה יש לכם^
יש כל כך הרבה בשכונת מרמורק ושעריים וכמובן באושיות
כאלה שרושמים שלא כל כך כנראה לא גרים באזור שלהם