10 תשובות
גייז זה חמוד רצח
לשאול מה שלומך כל שנייה ולא לצפות לתשובה כנה זה גס רוח, פוגעני ומזלזל.
זה דפוק לשאול בן אדם שבוכה
אתה בסדר?
כי זה דיי ברור שהוא לא
^זה מעליב שאם עבר עליי יום נורא ואנשים שואלים אותי מה שלומי אבל כשאני לא אומרת "אחלה" או משהו כזה הם רוצים לברוח כי הם לא ציפו שיהיו לי רגשות לא אופטימים...
אין לנשים מה לחפש ביחידות קרביות
הביצוע של the man who sold the worldשל דייויד בואי יותר טוב משל נירוונה
(עובדה לא מספיק פופולארית)
צריך שיהיה מידות לנמוכות בכל החנויות
זה בסדר להחזיק ב*כל* דעה גם אם היא אנוכית מרושעת ופוגענית
לעשות מצעד הגאווה זה פשוט בושה, וזה כמו שהיהודים ילכו ברחובות גרמניה הנאצית ויצעקו אנחנו יהודים.
אנונימי
pps זה סדרה מושלמת!
אנונימי