12 תשובות
שואל השאלה:
כאלו אני לא יודע אם הם חושבים שאני בן בגלל שאין כמעט בנות או בגלל שבאמת יש לי קול של בן
כאלו אני לא יודע אם הם חושבים שאני בן בגלל שאין כמעט בנות או בגלל שבאמת יש לי קול של בן
אנונימית
אל תקשיבי להם. אין דבר כזה משחקים של בנים/בנות.
שואל השאלה:
מה הקשר^
מה הקשר^
אנונימית
למי אכפת מהם? אם הם אומרים לך שיש לך קול של בן זה אומר שהם חושבים שאת מגניבה. הרבה פעמים כששיחקתי במשחקי מחשב חשבו שאני בן, אל תתני לזה להפריע לךך
אני משחקת מיינקראפט ואמונג אס.
ואף פעם לא קרה לי בגלל שיש לי שלוש חברות שמשחקות גם כן.
ואף פעם לא קרה לי בגלל שיש לי שלוש חברות שמשחקות גם כן.
היי אז זה קורה לי כמעט כל פעם, רוב הפעמים אני אכתוב בצאט אם זה ממש מפריעה לי אבל אם אני אעזור אומץ אני פשוט אדבר בvoice chat עם כולם ומקווה שלא ישימו לב. אם את רוצה לפתור את זה פשוט תדברי בלי לתת חשבון לאף אחד ומקסימום יחשבו שאת בן אז מה קרה
גם לי זה קרה
שואל השאלה:
valorant^
valorant^
אנונימית
אה ולורנט דווקא יש מלא בנות שמשחקות על מה את מדברת
שואל השאלה:
בחיים לא שמעתי בת במשחק הזה כאלו אולי כן והן לא מדברות (?)
בחיים לא שמעתי בת במשחק הזה כאלו אולי כן והן לא מדברות (?)
אנונימית
מה את משחקת?
תהיי עם ביטחון
אנונימי
באותו הנושא: