6 תשובות
"אם קורה לי משהו, אני אוהבת אתכם" - לא ראיתי את הסרט, אז אין לי מושג למה בוכים ממנו, כנראה סרט מרגש.
ראיתי את זה ולא בכיתי
^
לא הבנתי למה הוא 15 דקות ולא ראיתי אותו כי זה היה ממש מוזר
ואם אני לא טועה זה מצויר
לא הבנתי למה הוא 15 דקות ולא ראיתי אותו כי זה היה ממש מוזר
ואם אני לא טועה זה מצויר
אנונימית
זה מצויר ובכיתי בזה אמלה קוראים לזה
אם קורה לי משהו אני אוהבת אתכם
ואני פשוט נורא רגישה חחח אממ והילדים הקטנים כנראה לא הבינו על מה מדובר
אם קורה לי משהו אני אוהבת אתכם
ואני פשוט נורא רגישה חחח אממ והילדים הקטנים כנראה לא הבינו על מה מדובר
אני לא בכיתי ממנו אבל הוא היה ממש עצוב
אם קורא לי משהו אני אוהבת אתכם