6 תשובות
פשוט תגידי לה כולם עוברים את זה
פשוט תגידי, כיף לך שאת בת 12 עושה רק עכשיו
תגידי לה הכל בסדרר:))
יאו גם לי היה סיפור מפדח שהייתי בגילך והתביישתי לשאול וניסיתי לבד ולא הלך כמו שציפיתי
בקיצור זאת אמא שלך אני בטוחה שהיא תשמח אם תשתפי אותה, היא תעזור לך (:
שואל השאלה:
דיברתי איתה, עשיתי איתה שיחה של בערך 20 דקות וזה המשיך לזה שדיברנו על עוד כל מיני דברים שמפריעים לי, זה ממש הקל עליי
אנונימית
פשוט תגידי לה שזה מפריע