10 תשובות
כן ברור
כן, טעם זה עניין סובייקטיבי
כן זה בסדר לגמרי
כ ן . תאהבי את מי שבא לך ושימי פס
שואל השאלה:
טוב אני גם ככה מאנונימי

זוהר ארגוב
ולא שאני אוהבת את המוזיקה.אני ממש לא מתחברת לזאנר.רק אל החיצוניות שלו.וככה גם רוב הקראשים האמיתים שלי נראים
אנונימית
נו אז מה זה מי שאת אוהבת מה אכפת לך מה אחרין חושבים
אחרים*
ברור
מה אכפת לאנשים מה הקראש שלך לאן הגענו , כל אחד והפאקינג טעם שלו מה אנשים מכניסים את האף שלהם לכל מקום
מה זה בסדר או לא? אם את חושבת שהוא חתיך אז הוא חתיך ואם אחרים חושבים שהוא מכוער אז שיחשבו זה לא אמור לעניין אותך