4 תשובות
כן גם אני ככה זה מבאס אותי מאוד
צר לי לשמוע, משרד החינוך באמת דורש יותר מדי מהתלמידים.
אני אנעץ את השאלה הזו כדי שזה יגיע לעוד אנשים
אני כבר סיימתי תיכון ועשיתי את הבגרות שלי, אבל אני מרגיש את אותו הדבר. אני לא מאמין בבגרות, בתי הספר בשנים האחרונות הם בתי חרושת לציונים, בהם התלמידים לומדים לא כדי ללמוד לחיים, אלא כדי להוציא ציונים כמה שיותר גבוהים ולרצות את המורים. זוהי בדיוק הבעיה, וגם חשוב מאוד לסנן את המקצועות למקצועות יותר רלוונטיים ופחות רלוונטיים. רק המקצועות הרלוונטיים ביותר צריכים להישאר מקצועות חובה, והמקצועות הפחות רלוונטיים צריכים להיות מקצועות לבחירת התלמידים. מסיבה זו אני חושב שבחינות בגרות הן פחות חשובות ממה שהן נראות.

אני בלי קשר גם כן מודאג מהקורונה, גם לי יש חשש שהמצב הנוכחי יימשך שנים רבות ויהרוס את החיים גם לי. החשש הזה הוא בגלל שאני רואה הרבה כתבות עם תחזיות עגומות שלפיהן הווירוס יישאר לנצח, ולי זה אומר שאנחנו צריכים להישאר עם מסכות לנצח, שגם לי זה נראה מאוד לא הגיוני, שאנחנו צריכים לפחד מהקורונה כל החיים ואם כך אז החיים שלנו השתבשו לחלוטין ואיבדו את הערך שלהם, ולכן עדיף כבר להתאבד. במילים אחרות, בולשיט.
שואל השאלה:
הקורונה בשלב מסוים תיגמר אין מצב שכל החיים ניהיה עם מסיכות הינה התחילו להמציא חיסון אני לא יעשה את החיסון בשום פנים ואופון כי אני לא מאמינה בחיסונים וזה אבל עדיין קורונה זה רק תקופה