21 תשובות
לא משתמתש בכלום פשוט נותנת לשיער להתייבש
שואל השאלה:
אז הוא בטח נראה כמו כבשה ואת לא מודעת לזה
אנונימית
חופפת עם שמפו ומרכך ללא מלחים ואז שמה סרום ומוס של פנטן וקרם :)
להתקלח ואז לתת לו להתייבש
ואם נגיד הוא נפוח לי אז לשים קרם
יש לי חברה שתמיד משתמשת בקרם זהב של איזה חברה ששכחתי את שמה מקווה שאת יודעת למה אני מתכוונת
לא הוא דיי נראה כמו בקבוקים רוב הזמן ויש ימים שהוא פשוט גלי...
אני לא מתולתלת אבל השם שלך גאוני
שואל השאלה:
תוב אחותי כדאי שתפתחי מודעות
אנונימית
לצה את כותבת שאין להן מודעות
את לא יודעת איל זה נראה עליהן
ואם את אומרת שזה נראה נורא ואין להן מודעות אז למה שבכלל תשאלי את השאלה הזאת, מה כדי לרדת על נערות?
את לא יודעת איל זה אז אל תגידי על זה דברים.
אנונימית
שואל השאלה:
חחיחחייחי את ממש מצחיקה אותי
אנונימית
מהשתגידי
תמשיכי לרדת על נערות סבבה?
לא כיאלו הדעה שלך ככ משפיעה או מעניינת זה השיער שלהן
אנונימית
שואל השאלה:
טוב סליחה חמודה
אנונימית
שואל השאלה:
לולי הכל טוב להראות כמו כיבשה זה לא דבר רע
אם את אוהבת איך הוא נראה
מי אני שאתערב❤❤❤❤❤❤❤❤❤
אנונימית
אומרת זאתי שכותבת מאנונימי
שואל השאלה:
טוב חיים אדבר אחרי שאני יהפוך לחוקית (חודש חודשיים כזה את ידעת)
אנונימית
חיימ מי את שתגידי להן איל השיער שלהן נראה
באמת שיש בנות שהשיער טוב ומהמם גם בלי כל הקרמים האלה
זב שאת חייבת קרמים זה לא בעיה שלנו.
אנונימית
היא אומרת "תוב אחי" כמו איזה מסכנה חסרת חברים ומעירה לאנשים בסטיפס על השיער שלהם, תביני איזה חתיכת מוכה
שואל השאלה:
חחיחחיחחיחחיחחיחח אתן ממש מצחיקות אותיי אני בוכה פהה זה פיפיי
אנונימית
שמעי שאם את לא יכולה לשלוט בפיפי שלך בזמן שאת צוחקת אז את באמת ממש ממש אבל ממש מסכנה
שואל השאלה:
חיחחיחחיחחחי דיי זה מצחיקק מידיי לולל
אנונימית
^ מסכנה שמפחדת לבוא עם הפרופיל האמיתי שלה להיות כמו