5 תשובות
הרבה דברים למרות שאני כן ממליצה לך להשלים בגרויות
צריך להכל בגרות, פשוט לא בהכרח טובה
הרבה... למקות שעדיף להשלים
כל דבר שלא כולל למידה באוניברסיטה טובה ... בכללי עדיף להשלים בגרויות זה מאוד עוזר
אם תרצי לעסוק במקצוע כמו: רפואה, עריכת דין, הוראה, וטרינריה ויש עוד הרבה. בלי בגרות לא תוכלי.
כל המקצועות הפחות כביכול מובחרים, וטובים אפשר בלי בגרות.
כל המקצועות הפחות כביכול מובחרים, וטובים אפשר בלי בגרות.
באותו הנושא: