5 תשובות
אבל עכשיו שאמרת את זה זה דיי מפחיד מזכיר לי קצת סדרת טלוויזיה על אפוקוליקסה או שאיל שכותבים את זה כן זה דיי מפחיד
לא ממש מקדישה לזה מחשבה
לא, אני גם מקווה שלא. אבל כמו שאומרים נחיה ונראה
אנחנו צבא חזק פשוט משום מה כנראה אנחנו מעדיפים לא להפציץ את האויבים שלנו אולי אנחנו מפציצים אותם בשקט בלי שאף אחד ידע
אנחנו צבא חזק פשוט משום מה כנראה אנחנו מעדיפים לא להפציץ את האויבים שלנו אולי אנחנו מפציצים אותם בשקט בלי שאף אחד ידע
לא היא לא כי אנחנו לידם והם יפגעו בעצמם ובמקומות קדושים להם
באותו הנושא: