11 תשובות
היא צרחה עליי כי נגעתי בעכבר של המחשב
זה היה ביסודי והיא הייתה חולה בראש
נשבעת היא עשתה לי טראומה הזונה הזאת
DF1
בכיתה ו ביקשתי שוב ושוב לעבור מקום ואז רציתי לבקש לשירותים אז הצבעתי ואז היא דפקה לי צרחה לא את לא עוברת מקום עוד שנייה בכיתי רצחני
קראה לי ולחברה שלי אפס מול כל הכיתה
אני תלמידה ממש שקטה ואני לא שואלת שאלות או מדברת בשיעורים וזה אז בשיעור היסטוריה ליטרלי המורה שלי היה כועס שאני לא מדברת (דפאק?) וזה היה שנה האחרונה שלנו איתו אז הוא אמר "אם הייתי יכול לבחור תלמיד אחד שילמד איתי שנה הבאה זה היה *השם שלי*" ואני כזה מה..... ואז הוא אמר שהוא צוחק ושזה לא טוב להיות כמוני
וכאילו וואט דה פאק זה היה ממש מעליב כי ליטרלי לכעוס על תלמיד כי הוא שקט? :|
ועוד אהבתי תשיעורים איתו עד אותו יום
עניתי תשובה והוא לא שמע
הוא חשב שלא זכרתי את הנוסחא אז הוא התחיל נאום נזיפה של כחמש דקות ארוכות בו הוא העליב אותי, לעג לי מול כל הכיתה על דברים כמו זה שיש לי הארכת זמן, שאני שקטה, וכו' וכו'
הגרוע מכל זה שזה אפילו לא היה אישי, זאת היתה שיטת החינוך שלו וככה הוא היה גורם לכיתה לתפקד בצורה שהוא רוצה

גם פעם מורה שאלה אותי בשיחה אישית אם שכבתי עם חבר שלי, זה היה מביך אבל נטו מכוונות טובות, סתם יצא לא במקום
צחקה באמצע הכיתה על בעיה רפואית שהייתה לי.
בכיתה ו היה לי מורה שכל יום היה צועק עליי ומעליב אותי מול כל הכיתה במשך שנה שלמה, ולא רק זה הוא גם ניסה להעיף אותי מהבית ספר אחר כך,
אבל היה מורה שאהב אותי והוא נלחם שאני אשאר בבית ספר, ובמשך חצי שנה הייתי בבית ספר בלי שהמנהל יודע עליי,
אחרי חצי שנה המנהל שלי נכנס לבוחן פתע ואז הוא ראה אותי אז הוא התחיל להתקיף אותי בכל מיני שאלות שהיו בחומר שלמדנו ועניתי לו על הכול ובסוף הוא השאיר אותי
אבל זה היה מפחיד
אמרה לי שהילדה בת ה3 שלה יותר טובה ממני
אנונימית
הראה את הציון שלי לכל הכיתה (ציון שהתביישתי בו ממש) ואמר שזה המבחן שלי. בוא גם נעבור עליו ביחד עם כולם ונראה איפה טעיתי!
בכיתי אחרכ בשירותים וזה הפעם היחדה שעשיתי את זה בבצפר
זה ישמע מטומטם אבל יש לי פחד מטורף מליצנים ובובות

אז בפורים אחד המורה שלי התחפשה לליצן והיא ראתה שהתחלתי לבכות כי פחדתי ואמרתי לה שאני מפחדת מהתחפושת שלה ומאז היא רק נצמדה אליי עוד וצחקה עליי מול כולם ואמרה לעוד מורה תסתכלי איזה פחדנית כולה תחפושת והיא עדיין בוכה ושמעתי את זה כי היא כל היום נצמדה אליי

בקיצור הפורים הכי שחור שהיה לי
קרא לי סתומה ולא מועילה כי יצאתי משיעור בזום כדי לעשות את העבודה לבד כי הייתי מאחורי כולם

מיותר לציין שסיננתי אותו