105 תשובות
קראתי, רק בריאות, רפואה שלמה!
קראתי אבל
אם אתה לא מאמין זה לא ישנה משהו
זה לא תכנית לבקשתך אם אתה לא מאמין זה לא יעזור לך
אנונימי
שואל השאלה:
זה בשביל המשפחה שמאמינה
אנונימי
קראתי. הכל יהיה טוב
שואל השאלה:
תמשיכו לנעוץ ולהגיב שכמה שיותר יגידו
אנונימי
קראתי ונעצתי.
רפואה שלמה והחלמה מהירה אמןן!!❤❤❤
קראתי, רפואה שלמה!
קראתי ונעצתי אני מקווה לטוב רפואה שלמה
קראתי רק בריאות אמן
קראתי ונעצתי ! רפואה שלמה ((: ❤
קראתי רפואה שלמה

וזאתי שכתבה שאם הוא לא מאמין זה לא ישנה משהו
מה את מחרטטת שם עדיף את זה מאשר כלום וכשזה בא מבן אדם שלא בקיא בזה זה גדול יותר.
תאמין שהוא ישמע ויהיה בסדר
אנונימית
קראתי,רק בריאות אמן❤
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם
אנונימי
שואל השאלה:
אני דתלש אז אני יודע קצת הרבה ונשאר הספק הקטן הזה שהטמיעו בי
אנונימי
קראתי, רק בריאות.
רפואה שלמה אני מקווה שהכל יהיה בסדר בעזרת בורא עולם :)
קראתי
רפואה שלמה:))
שואל השאלה:
אתמול קראתי את ספר שלישי אני חושב שזה מספיק איזה לרפואה
אנונימי
קראתי
רפואה שלמה❤
שואל השאלה:
ממש תודה אשכרה חמישים אנשים קראו
אנונימי
רפואה שלימה ומהירה?
אנונימי
בלי הסימן שאלה. זה היה בטעות
אנונימי
רפואה שלימה ומהירה ❤
שואל השאלה:
זה כבר יותר בקטע שישרוד עד מחר
אנונימי
קראתי, רפואה שלמה!❤
רפואה שלמה!
קראתי.
קראתי ונעצתי. רפואה שלמה בקרוב!!!
זה בטוח יועיל. אם לא לו אז לחולה אנוש אחר שצריך גם תפילות
אנונימית
שואל השאלה:
אם יש אלוהים זה הזמן שלו לפעול
אנונימי
יש ויש.
והוא פועל ממש כרגע.
אנונימית
אלוהים תמיד יש. (לדעתי.)
נסתרות הדרכים שלו..
אנונימית
קראתי:) רפואה שלמה!!
קראתי ונעצתי!
רפואה שלמה
התפללתי (ו-נעצתי),

שיהיה לו ישועות ושפע ברכות והרבה בריאות בע"ה
קראתי רפואה שלמה!
קראתי
רפואה שלמה!!
קראתי ,רפואה שלמה אמן ❤
אנונימית
קראתי
קראתי.
אבל תדע אלוקים תמיד פועל ומשגיח מתפלל שזה לא הזמן שלו ללכת מהעולם.
אבל אם כן אז תדע שגם זה מושגח בהשגחה מלמעלה.
השם ממית ומחיה.
ולפעמים שאדם נפטר אין לנו מושג למה ככה השם החליט אבל מה שהוא מחליט הוא לא טועה.
בכל אופן מתפלל שהוא יצא בריא ושלם.
ואני גם אפרסם בקבוצות תורה בלי נדר בעזר ה'
אנונימי
ותעדכן אותנו מה איתו בבקשה(:
אנונימי
קראתי! רפואה שלמהה❤
זה אתר גם לעזרה.
לא צריך למחוק את זה.
תתביישי לך אדם מבקש עזרה וזה מה שאכפת לך?^^
אנונימי
קראתי רק בריאות
חחח טוב
אם אתם מאמינים שלקרוא טקסט יעזור במשהו
אנונימית
נעצתי וקראתי, רפואה שלמה❤
קראתי ונעצתי, רפואה שלמה!❤
קראתי רפואה שלמה

עוד משהו שכנראה יעזור מחר תניח תפילין (אמרת שאתה דתלש אז אני מניח שיש לך) ותזכיר את השם שלו בברכת רפאינו בתפילת 18
דוד של אבא שלך, אפשר לחשוב.
זמנו עבר פה בעולם, תפילה לא תעזור, להתראות.
אנונימית פשוט תהיי בשקט תודה
כנ"ל גם לגבי doja cat וכנ"ל לגבי כל מי שכותב דברים כאלה וכדומה להם
מה רע? זה אתר לשאלות, לא לחרטוטי דעת.
תחשבי מה זה אם מישהו יגיד עכשיו על סבא וסבתא שלך שהזמן שלהם עבר כבר
וגם תפסיקו לזלזל הבנו שאתם לא מאמינים לא חייבים לזלזל
doja cat

צחקתי בקול
אנונימית
שתיכן רעות
קראתי ונעצתי
רפואה שלמה ורק בריאות❤
אנונימית
קראתי:) רפואה שלמה והחלמה מהירה!!
"זמנו עבר פה בעולם" או במילים אחרות לא נורא שהוא ימות
קראתי . החלמה מהירה
לפי האמונה שלכם הרי הכל ברצון ה', אם אדם נוטה למות זהו רצון ה' ישתבח אז מה יעזור לכם לנסות לשנות את רצון השם?!
תמיד אפשר לשנות את העונש
רפואה שלמה
קראתי ❤
קראתי.
תעדכן כשהוא בריא
ומעניין אותי לדעת.. אם הוא יתרפא אתה תחזור להאמין?
אנונימי
שואל השאלה בכללי יצא צבוע
הוא ציין בעצמו שהוא לא מאמין באלוהים
אבל עכשיו הוא נזכר לבוא ולבקש עזרה
אנונימית
קראתי
מה מצבו כרגע?
^זה לא צבוע, זה הניצוץ היהודי.
אנונימי
קראתי ונעצתי רפואה שלמהה❤
קראתי ונעצתי..
רופאה שלמה והמון בריאות!❤
קראתי ונעצתי
רפואה שלמה!❤
אשמח שתתפללו גם בשביל דוד של אבא שלי, העלתי גם שאלה על זה❤
doja cat את פשוט מגעילה
אני לא מגעילה אני אנושית ומאמינה.
שתביני זה אפילו לא מצחיק
מה אנושי בלעשות שאלה "מצחיקה" על משהו שלא מרגיש טוב
אנונימי.

מה "ניצוץ יהודי" ? להיות כפוי טובה ולהתחיל להאמין רק ברגע שאתה צריך עזרה
אנונימית
רפואה שלמה
הקדוש ברוך הוא נותן צרות כששוכחים ממנו בשביל שיזכרו
קראתי בשורות טובות ורפואה שלמה אמן!
קראתי ונעצתי, רפואה שלמה❤
קראתי ונעצתי, רפואה שלמה
קראתי, רפואה מהירה!
רפואה שלמה
קראתי ונעצתי, רפואה שלמה

ובבקשה תפסיקו עם זה, אם אתם לא מאמינים אל תקראו, אבל זה לא מכבד להתחיל לריב על זה עכשיו. זה לא הזמן ולא המקום.
קראתי ונעצתי רפואה שלמה!
קראתי❤ רפואה שלמה
שואלת השאלה, אמן שהתפילה תגיע אליו, אבל כל עוד לא מכוונים על שם מסויים זה כאילו סתם קראתי פרק תהילים. לא הודעת מה השם שלו... לרפואת x בן...?
אנונימית
קראתי רפואה שלמה
קראתי רפואה שלמה והמון בריאות!!
קראתי, רפואה שלמה3>
שואל השאלה:
אנונימית^^^^ רשום את השם שלו זה בסוף
אנונימי
שואל השאלה:
לכל האנשים כאן שמזלזלים גם אני הייתי ככה אבל לא דיברתי רק נעצתי והמשכתי כי אני לא מאמין בזה
אבל זה מוצא אחרון וזה בן אדם שחשוב לי (אני רואה אותו מלא ואנחנו מדברים) אז דיי להפיץ שנאה .
אם הוא ייצא מזה אני אחשוב על זה טיפה על הקטע הזה של אלוהים כי זה יהיה ממש נס לפי הרופאה הוא אמור כבר לא להיות איתנו בשעות הקרובות
ושוב תודה רבה לכל מי שנעץ הגיב וכמובן קרא❤
אנונימי
^ בעזרת השם הוא יצא מזה. אשמח אם תעדכן אם הוא החלים בתשובות של השאלה הזאת. ורק מזכיר - אם הוא לא יחלים חס וחלילה, זה לא אומר שאלוהים לא קיים. יכול להיות שהקריאה הצילה מישהו אחר. רפואה שלמה!!
אנונימי
שואל השאלה:
אעדכן
אנונימי
שואל השאלה:
הוא נפטר
המערכות קרסו לגמרי
הצד החיובי זה שהוא בן 80 הגיע לגיל מכובד (הוא לא היה תרח זקן הוא היה חי)
אנונימי
צר לי לשמוע.
אנונימי
ברוך דיין האמת
תהיו חזקים
אנונימית
ברוך דיין האמת.
תחשוב שיש אנשים שלא מגיעים לגיל 80
הוא הגיע ברוך השם.
ככה הבורא החליט שזה הזמן שלו ללכת מהעולם הזה.
אני אשתדל ללמוד לעילוי נשמתו.
אני אלמד גמרא בעזר ה' בלי נדר
אנונימי
ברוך דיין האמת משתתף בצערך
משתתפת בצערכם זכרונו לברכה יהי זכרו ברוך
ברוך דין האמת
משתתפת בצערכם יהי זכרו ברוך.
היי, אני מהתגובות הראשונות פה, זה לא יצא לי מהראש כל היום, יש שיפור במצב?❤
אנונימית
וואו מצטערת לשמוע❤
ברוך דין האמת.
עכשיו הוא לא סובל יותר❤
כאן בשבילך אם אתה צריך לפרוק
משתתפת בצערכם, ברוך דין המת❤
משתתפת בצערך
משתתף בצערך,
שתדעו רק ימים טובים
על כל דבר אני פה אם תרצה לשתף
משתתף בצערך,
שתדעו רק ימים טובים
על כל דבר אני פה אם תרצה לשתף
צר לי משתתפת בצערכם ❤
רק בריאות
רפואה שלמה