9 תשובות
לא הייתי מתלבשת ככה כי זה לא הסגנון שלי :)
לא, פחות התחברתי :)
לא הייתי מתלבשת ככה זה לא ממש הסגנון שלי
לא הייתי מתלבשת ככה
לא
לא, זה לא הסגנון שלי אבל אני חושבת שיש אנשים שילבשו את זה ואני אחשוב עליהם שהם נראים מעולה
פחות פחות...(:
לא הסגנון שלי אבל לאנשים שאוהבים את זה אני חושבת שזה יכול להיות ממש יפה
לא הייתי מתלבשת ככה לא הסגנון שחי