8 תשובות
אם בא לך אז כן
למה? זה נראלי יקרא כרת על החברות שלכן.
תשאירי ...איך זה מפריע
אני ניתקתי קשר עם מישהו ולא הורדנו עוקבים פשוט אם מציק לך לראות תמונות שלה באינסטגרם תורידי אבל אני לא הייתי מורידה כדי לא לפגוע ודרדר את העניין
אל תורידי עוקב זה סתם מגעיל, את יכולה לעשות שזה לא יראה לך תמונות והסטורים שלה.
אם את רוצה אני יכולה להסביר לך איך עושים את זה
לא. זה סתם יעצבן אותה, אין שום סיבה שתורדי עוקב זה לא מפריע לך או משהו. אבל אם היא תוריד עוקב תורידי בחזרה
שואל השאלה:
למה לחכות עד שהיא תוריד? אני גם ככה לא רוצה להמשיך להיות בקשר איתה..

דרך אגב הורדתי לה
אנונימית