19 תשובות
לא אל תדברי עם x
אם את וx קרובות מאוד אז כע
לא.
תני לדברים להסתדר כמו שהם.
אני בטוחה שy הבינה שx היא ילדה טובה, שתמיד שם כדי לעזור לה.

בהצלחה!!
לא .
הן יחשבו שאת מנסה לסכסך בניהם מה שכן תעירי הערות קטנות כאלה לy על ההתנהגות הזאת
עדיף לך לא לסכסך כי אז אולי שתיהן ישנאו אותך,תשאירי את זה להן
זאת צביעות, זה קיים בין כל האנשים ברמה מסוימת, אבל אם המחשבות של y על x מרגישות לך קיצוניות מדי תיפרדי משניהן, תאמיני לי זה יחסוך לך כאב ראש.
4AM
אולי תבקשי עזרה מ-k
אבל כן תגידי לה בעדינות
שואל השאלה:
"overthinking
ממש לא אני באמת חברה ממש טובה של x
כל יום כל היום אנחנו מדברות
אנונימית
ו x חושבת משהו מסוים על y?
4AM
שואל השאלה:
ילדה שורדת"
אממ לא..
אני רואה לפי ההתנהגות שלה לידה.
אנונימית
שואל השאלה:
x יודעת קצת שy לא הכי אוהבת אותה.
היא מנסה באמת לעשות כל מיני דברים בשבילה בשביל שתהיה חברה שלה.

אבל זה מחרפן אותי.
כי y סתם צבועה. מנצלת אותה.
אין לה אומץ להגיד לה הכל בפנים
אנונימית
כן אם את חברה שלה חברה אמיתי אומרת הכל שקרים פוגעים בסופו של דבר
שואל השאלה:
^ גם אני חןשבת ככה
לאחרונה ממש התרחקתי ממנה
אתם לא מבינים לפני הקורונה היינו חברות ממש ממש טובות
אנונימית
שואל השאלה:
overthinking
בלי x לא הייתי שורדת את התקופה הזאת.
אז לוותר עליה זו לא אופציה
אנונימית
אז אוליי להיפרד מ y? היא באמת נשמעת כמו מישהי צבועה שלא טובה לשניכן.
4AM
שואל השאלה:
כן.. אני גם חושבת
אנונימית
עדיף לך לא לסכסך
תשמרי את זה אצלך
אז תיפרדי משניהן, תרפי את זה. אין לך פה אפשרות אחרת חוץ מלסכסך ביניהן נכון?
4AM
y צבועה רצח ואני לא רואה סיבה שתרצי להיות חברה של מישהי צבועה כלכך