7 תשובות
היי :)
לפעמים יש תקופות רעות בחיים.
זה בסדר, זה קורה.
אני אפנה אלייך בפרטי ואם תרצי נדבר 3>
היי, זה רק תקופה והיא תעבור❤
מוזמנת לפרטי
היי, מה קרה? אם תרצי לדבר, אני פה נסיכה :)
היי, אני ממש ממליצה לך דבר עם המתנדבים של סה"ר הם מדהימים ויעזרו לך.
הכל זה רק תקופה וגם זה יעבור , תזכרי את זה . ואם בא לך תשלחי לי הודעה אני אנסה לעזור
יקירה,
אומנם השיתוף שלך קצר אך עולה ממנו המון... שומעת במילותייך את התסכול והעייפות.. כמה הכל נראה שחור.. משערת שאת מותשת מההתמודדות.. מרגישה אולי על סף קריסה.. שאולי הכל נראה אבוד ושאין שום דרך מוצא מהמצב..
יקרה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר וארצה להזמין אותך למקום בטוח ומכיל בו תוכלי לשתף קצת יותר, באופן אנונימי.. בשיחה בצא'ט עם אחד המתנדבים שלנו.. מצרפת לך קישור.. מוזמנת כעת או בכל רגע בו תרגישי צורך. אל תישארי עם התחושות הללו לבד..
שלך,
מתנדבת סה"ר.
אהובה מוזמנת לפרוק בפרטי :)