התחברות
הרשמה
אני צריכה עצה לגבי יציאה עכשיו בסגר
אני רוצה לצאת עם חברות אבל זה יותר רחוק ממה שמותר וסביר להניח שכן יהיה משטרות
ואני לא יודעת אם לא לצאת ואז להתבאס
או כן לצאת ולהסתכן בקנס
5 בפברואר 2021, 21:26
קורונה
הסגר
2 תשובות
אני אומרת תצאי גם ככה אף אחד לא מקשיב לחוקים
פ
פוליטיקלי קוקט
חבל אולי ידביקו אותך ואז תעבירי את זה למשפחה שלך לא כדאי לך
נ
נועם23
באותו הנושא:
לגבי הסגר השלישי התלמידים ילמדו גם בסגר?
תגידו מה לגבי כיתות יא? בסגר אנחנו בזום?
הסגר שיש עכשיו זה סגר לילה או סגר כללי?
קבלת דוח מיציאה מהבית בסגר בבקשה תעזרו לי
מה ההקלות בסגר לגבי מחר?
יש לי שאלה לגבי הדואר בסגר
איך כבר מדברים על הסגר השלישי אם עכשיו אנחנו רק בשלבי יציאה מהשני?
אני צריכה להחתים את הרופא לגבי האישור יציאה לגדנע זה בסדר שאלך לרופא משפחה?
מה המגבלה שתהיה עכשיו בסגר החדש ליציאה מהבית?
מה ההבדל בין הסגר שהיה עד עכשיו לסגר שהכריזו עליו לפני?
תירוצים ליציאה מהעיר בסגר?