5 תשובות
אם הבנתי נכון ואתה בכיתה ט' - אין לך מה לדאוג, בכיתה י' אין בגרויות.
זה לא קל, אבל אני יותר פחדתי לפני זה מאשר כשזה באמת קרה, בגרויות זה הרבה פחות מלחיץ כשאתה יודע בדיוק מה יהיה.
בכיתה ט' רק מדברים על זה בתור משהו ממש קשה, אבל אתה תראה שיהיה בסדר ואתה תבוא מוכן וזה יהיה הרבה פחות מפחיד.
וטיפ ממני (שאני לא יודעת כמה הוא יעזור) - תשקיע בלעשות 5 יח"ל אנגלית. זה לא הרבה יותר קשה מארבע, זה לא מאמץ כזה גדול אבל זה כן יחסית חשוב.
זה לא קל, אבל אני יותר פחדתי לפני זה מאשר כשזה באמת קרה, בגרויות זה הרבה פחות מלחיץ כשאתה יודע בדיוק מה יהיה.
בכיתה ט' רק מדברים על זה בתור משהו ממש קשה, אבל אתה תראה שיהיה בסדר ואתה תבוא מוכן וזה יהיה הרבה פחות מפחיד.
וטיפ ממני (שאני לא יודעת כמה הוא יעזור) - תשקיע בלעשות 5 יח"ל אנגלית. זה לא הרבה יותר קשה מארבע, זה לא מאמץ כזה גדול אבל זה כן יחסית חשוב.
הבגרות יותר קלה מהמתכונת
בגרויות זה לא מלחיץ בכלל הן יותר קלות מהמגן בדרך כלל אין לך מה לדאוג תלמד/י טוב ותצליח/י :)
תיכון זה קליל, סתם נראה קשה
תנשום אוויר ותהנה, חוויה שלא תחזור לך אף פעם בחיים
תנשום אוויר ותהנה, חוויה שלא תחזור לך אף פעם בחיים
4 מתמטיקה לא קשה עד כדי כך ואפשרי בהחלט
ממליץ לשאוף ל5 יחל, הרמה לא הכי גבוהה ואם מבינים את הטכניקות איך עונים נכון ומנהלים את הזמן אפשר להצליח. הייתי במקומך מתנחם בזה שאני פשוט צריך לשבת על הכיסא וללמוד, מה שלא דורש ממך הרבה.
בהצלחה
ממליץ לשאוף ל5 יחל, הרמה לא הכי גבוהה ואם מבינים את הטכניקות איך עונים נכון ומנהלים את הזמן אפשר להצליח. הייתי במקומך מתנחם בזה שאני פשוט צריך לשבת על הכיסא וללמוד, מה שלא דורש ממך הרבה.
בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: