7 תשובות
ההפיך. ככל שיהיו לך נתונים גבוהים יותר (חוץ מהפרופיל), יהיה לך יותר אפשרויות לבחור
אם את לא רוצה תפקידים קשים פשוט תגיגע את זה בראיון וזה יוריד לך ממש את הקבא ועם קבא נמוך רוב התפקידים קלים
אם את רוצה תפקיד מעניין בלי נשק (יש מלא כאלו) תשקיע, ובלי קשר ככה יהיו לך יותר אופציות פתוחות
אל תסגרי לך דלתות... קחי בחשבון שיש עוד זמן עד אז ויכול להיות שאת תשני את הגישה שלך עוד 1001 פעמים, אז חבל שסתם תשימי לעצמך רגליים.
תעשי את הכי טוב שאת יכולה, מקסימום בשלב יותר מאוחר תשלחי בקשה לשרת ביומיות בתפקיד של פקידה או משהו כזה, ואל תדרגי גבוה במנילה את התפקידים הכבדים אם לא בא לך
אם לא תשקיע את פשוט תקבלי את התפקידים הכי גרועים של הצבא את פשוט תעשי לצבא טובה
את תמיד חייבת להשקיעה..
אם תחרטטי שם תוצאות יחשבו שאת לא חכמה במיוחד וישימו אותך במקצועות לא טובים בכלל
כמו נהגת.
פקידה ותפקידים משרדיים בכלל זה אלו תפקידים שדורשים ציון טוב
תעשי פשוט מה שאת יכולה
באותו הנושא: