12 תשובות
לא לוותר ולהתייאש, תלחמי על להשאר ב4 ותלמדי קשה.
תאמיני לי שאת לא רוצה לחזור לבית ספר בגיל 21 וללמוד שוב מתמטיקה
תאמיני לי שאת לא רוצה לחזור לבית ספר בגיל 21 וללמוד שוב מתמטיקה
אם את לא מסוגלת לעמוד בלחץ והציונים שלך לא טובים ב4 כמו שהם יכולים להיות ב3, עדיף לך לרדת..
עדיף ציונים טובים ב3 מאשר לא טובים ב4 במיוחד אם את סובלת ב4
עדיף ציונים טובים ב3 מאשר לא טובים ב4 במיוחד אם את סובלת ב4
שואל השאלה:
אני פשוט לא אשלים.. זה לא כזה נורא לצאת עם תעודת בגרות של שלוש יחל צריך יחידות גבוהות לחיים רק אם זה קשור לרופאה, מתמטיקה דברים בסגנון הזה
וזה פחות הקטע שלי
אני פשוט לא אשלים.. זה לא כזה נורא לצאת עם תעודת בגרות של שלוש יחל צריך יחידות גבוהות לחיים רק אם זה קשור לרופאה, מתמטיקה דברים בסגנון הזה
וזה פחות הקטע שלי
אנונימית
את כבר שם...
להחליט לרדת את תמיד יכולה... אבל אם תרדי... יהיה אחרי זה יותר קשה לעלות...
תעזרי בחברות...
תדברי עם המורה שלך ותסבירי לה מה המצב שלך, תייעצי איתה לגביי זה... אולי היא תעשה לך תגבורים...(ואומרת לך מראש- אל תתבישי לפנות אליה- זה התפקיד של מורה: להסביר לתלמידים ככה שהם יבינו.)
יש מלא סירטונים ביוטוב שיעזרו לך...(מנסיוני, זה עוזר).
אני גם ב4 יחידות לימוד... אם תרצי... אני גם כאן.
אל תרימי ידיים :)
להחליט לרדת את תמיד יכולה... אבל אם תרדי... יהיה אחרי זה יותר קשה לעלות...
תעזרי בחברות...
תדברי עם המורה שלך ותסבירי לה מה המצב שלך, תייעצי איתה לגביי זה... אולי היא תעשה לך תגבורים...(ואומרת לך מראש- אל תתבישי לפנות אליה- זה התפקיד של מורה: להסביר לתלמידים ככה שהם יבינו.)
יש מלא סירטונים ביוטוב שיעזרו לך...(מנסיוני, זה עוזר).
אני גם ב4 יחידות לימוד... אם תרצי... אני גם כאן.
אל תרימי ידיים :)
^אני כלכך כמוך
במקרה הכיי גרוע, את יכולה לרדת ואחרי זה להשלים את היחידות שלא עשית, אבל אם את מכוונת לרפואה ולמקצועות שכן דורשים מתמטיקה, כן הייתי ממליצה לך להישאר ב4 יחל, אולי לעשות יותר תרגילים או ללמוד עם חברים / מורים פרטיים.
אבל אם את לא מכוונת למקצוע כזה או למשהו שצריך בשבילו מתמטיקה, אין סיבה שסתם תסבלי
אבל אם את לא מכוונת למקצוע כזה או למשהו שצריך בשבילו מתמטיקה, אין סיבה שסתם תסבלי
אם קשה לך אז רדי
בדיוק בשביל זה נועד סיווג לפי יחידות, בשביל שכל אחד ילמד לפי מה שהוא יכול לעשות
בדיוק בשביל זה נועד סיווג לפי יחידות, בשביל שכל אחד ילמד לפי מה שהוא יכול לעשות
לא
תעשי גם וגם
ותתרגלי המון מניסיון
תעשי גם וגם
ותתרגלי המון מניסיון
כן, ככה או ככה כולם משלימים בגרויות
לדעתי אל תרדי
חבל
חבל
כן אני בשלוש
באותו הנושא: