3 תשובות
קורה לפעמים, מותר !!
העיקר שנהנית
הכול טוב
זה רק שוקולד
אל תתבאסי הכל בסדר! זה בסדר לאכול שוקולד פשוט תחזרי לאכול רגיל כאילו לא קרה כלום.
ובלי קשר לדעתי כדאי שתתני לעצמך לאכול שוקולד או כל דבר אחר שאת רוצה תמיד כדי לא להגזים, במידה כמובן. נגיד אם את רוצה שוקולד אז תקחי שתי קוביות או שאם נגיד את רוצה עוגיה אז תאפשרי לעצמך לאכול עוגייה כדי שלא תגיעי למצבים כאלו שאת אוכלת חפיסת שוקולד שלמה, זו דעתי. עצם זה שאת יודעת שמותר לך לאכול הכל יעזור לך גם לדעת מתי את לא רוצה יותר ומתי הספיק לך השוקולד (או כל דבר אחר).
מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך :)
אנונימית