9 תשובות
שואל השאלה:
שמישהוא היה שולח ל סטיפס קישור לזום
ואנשים שהיו נכנסים ומדברים פנים אל פנים
אנונימית
ברור שלא, מקום מחייתם/ן של מטרידנים/יות
עשו פעם ונכנסתי ,זה היה די גרוע
כן
און לא
לא יודעת
הציעו לי, עשינו הוא פתח מצלמה אני לא אבל זה לא הכי חכם