10 תשובות
את בקומת קרקע??
את סתם מגזימה
אני בתוחה שזה כלום
אל תעשי כלום לכי לישון
תבדקי בחלון בזמן שאת מדברת עם אמא שלך בטלפון
שואל השאלה:
לתגובה הראשונה- אני בבית פרטי ואני בקומה הכי למעלה אבל בכל זאת
ולתגובה השנייה- אני רוצה אבל אני מפחדת רצח וגם אני שומעת נשימות קריפית כאלה סעמק למה לא הלכתי לישון מקודם
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי ישנה^
אנונימית
פשוט תבדקי את החלון וזהו, אם יש משהו תעירי את אמא זה לא ביג דיל
שואל השאלה:
אבל בשביל זה אני צריכה לפתוח את התריס וזה יעשה רעש ואז הם ימצאו אותי והרגו אותי ביי^
אנונימית
פ0שוט תזמיהי משפטרה
נראלי זה סתם גניחות של ס..
באתי לתפוס אותך