5 תשובות
שבועיים
שואל השאלה:
והיו לך תסמינים?
והיו לך תסמינים?
אנונימית
חום בשבוע הראשון,לאט לאט הרגשתי יותר ויותר טוב
חוש טעם גם אבד
חוש טעם גם אבד
אחותי הייתה חולה והיא החלימה אחרי איזה שבוע וחצי
אני שבועים והיה לי קשי נשימה ואיבוד חוש טעם וריח
באותו הנושא: