15 תשובות
כע
אה אני מכירה תמשחק הזה אני חושבת, לא שיחקתי בו אבל חברים שלי כן, זה רק משחק אבל לא יודעת אני לא הייתי בוחרת בלשחק בתור הנאצים
לא,זה נטו משחק
שואל השאלה:
אבל למה? זה סך הכל משחק אסטרטגיה. לשחק בתור הנאצים זה גם אתגר די קשה כי מבחינה היסטורית כמעט לא היה להם סיכוי לנצח וזה
וגם אין שם את השואה
אנונימית
לא יודעת.... אני אישית לא הייתי משחקת זה לא מוסרי מבחינתי
שואל השאלה:
לא לא זה משחק מלחמת העולם השניה. יש שם את היטלר בתור ראש המדינה ואפשר לעשות את מה שגרמניה עשתה בחיים האמיתיים, כולל האנשלוס, התקיפה על פולין, צרפת ומבצע ברברוסה.
אנונימית
שואל השאלה:
ייפ, אבל אני מניחה שזה עדיין נחשב. הם שמים פאשיזם בתור מטרייה, כמו שקומוניזם שם זה מטרייה גם לסטאלין בברה"מ ולאנרכיסטים בספרד (אם לוקחים את הפוקוס המתאים).
אנונימית
זה משחק, הכל בסדר לדעתי
לא
כל כך הרבה משחקים day of infamy בתור נאצים ובחיים לא שמעתי ביקורות שליליות על זה.
למי אכפת.
נאצים עושים ביג שואה.

סתם זה משחק למי אכפת
איזה משחק זה?
אנונימית
שואל השאלה:
hearts of iron 4
אנונימית