10 תשובות
יש כפתור שכתוב עליו prs או משהו כזה למעלה מצד ימין.
שואל השאלה:
^לא עובד
אנונימית
יש כתוב שכתוב בשם "prt sc" תלחצי עליו, אם זה לא שולח לך הודעה כזו של צילום מסך נשמר, אז את צריכה להעתיק את הצילום בצייר או תוכנה אחרת כזו ולשמור.
כפתור ליד f12 עם כיתוב של prt sc
ואז את צריכה פשוט לעשות הדבק (ctrl v) לאנשהו
שואל השאלה:
^לא עובד לי, אני משתגעת
אנונימית
את צריכה לעשות הדבק רק ככה זה יעבוד
שואל השאלה:
יש זה עבד. תודה
אנונימית
באיזור של ההתחל תחפשי כי החיתוך ותצלמי
באותו הנושא: