18 תשובות
תהפוך לאנונימי תשאלות
אנונימי
אם הוא לא יודע על המשתמש אז הכל טוב
וגם אם הוא יגלה זה באמת לא סוף העולם!
שואל השאלה:
אני לא מצליח לערוך את השאלות
אנונימית
אל תגיד לו את המשתמש שלך וגם איי שום דבר רע בלהיות בי ותקח את הזמן עם שני הדברים 3:
או שכתוב מאנונימי
Snt
שואל השאלה:
הוא יודע על המשתמש הצילו
אנונימית
המשתמש שלך עם השם שלך ןהתמונה שלך? כי אם לא איך הוא ידע שזה אתה
אנונימי
שתדע שאין שום דבר רע בלהיות בי.. אין לך מה לדאןג
אנונימי
אתה יכול אולי לשנות שם ותמונה או לכתוב מאנונימי ?
Snt
אמ לא נראלי הוא יבדוק ואם הוא יבדוק תצחק עליו שהוא מאוהב בל ורוצה לדעת הכל עליך ועודה עליך סטוקינג
שואל השאלה:
אני לא מצליח לערוך את השאלות
וכבר דיברנו והוא יודע מה השם והוא יכול לראות את השאלות
אנונימית
הוא יודע תשם משתמש שלך בסטיפס?
כן idk צודק
אנונימי
אל תגיד לו מי אתה וככה הוא לא ידע... אם אני מבינה נכון
את האמת, אם את לא מצליחה לערוך את השאלה או לשנות שם
זאת תהיה דרך מצחיקה שהוא יגלה על היציאה שלך מהארון... (:
תתנתק מהמשתמש אולי?
פשוט אל תגיד על זה שום דבר ואם הוא יגלה פשוט תספר לו...
אנונימי
תגיד שזה היה ספאם
עם הוא יודע על המשתמש תנסה לערוך את השאלות או שעם הוא ישאל אותך תגיד שזה לא אתה