12 תשובות
אף אחד לא שכח למה את אומרת סתם? אפשר לבקר את ההתנהלות שלהם כרגע ולזכור גם את הדברים הטובים שהם עושים
אנונימי
שואל השאלה:
כולם אומרים פיתאום שהחרדים לא מועילים בשיט למדינה אז איפה כל האנשים שאמרו אתזה היו מתי שהם נהנו מהארגונים שלהם?????
אנונימית
כי מי שלא מכיר חרדי וזה מה שהוא רואה ב טלויזיה
מי שכח את זה? זה מקסים. פשוט צריך לזכור שארגוני צדקה קיימים בכל מגזר- מה שמדאיג אנשים זה אחוז האבטלה במגזר.
שלא קיים כי התקשורת המציאה את זה בשביל לשנות את המצב לטובתה
אני לא מבינה איך זה קשור אחד לשני?
חרדים בהלווית ענק כשרוב המדינה מנסה לשמור על ההנחיות- לא נורא אבל יש להם ארגונים אז לא נכעס.
אנחנו לא יכולים לסלוח למישהו שעובר על החוקים בגלל שהוא עושה כמה דברים טובים, זה לא מחפה.
אז בואו לא נסלח גם למוסלמים לערבים ולחילונים שמפירים הנחיות
מי אמר שסולחים להם?

אמרתי שהארגונים של החרדים לא מחפים על אלה שמפרים הנחיות
רוב אלו שמפירים הנחיות אלו קיצוניים שהתקשורת לוקחת רק אותם ומציגה רק אותם וישר כולם חושבים שכול הציבור ככה
כן זה מה שאמרתי
אלה שמפרים הנחיות
אני חס וחלילה לא מכלילה את כל החרדים
טוב סליחה כנראה שהבנתי אותך בטעות לא נכון
הכל בסדר