14 תשובות
כי להיות גבר זה משהו טוב ולהיות אישה פחות.. ועאלק שוביניזם יאללה לכי תכיני חמוצים
אתן רוצות שיוויון? אני רוצה שתשלמו לנו על הדייטים ואז אני כגיד לך "יא אישה"... בהצלחה
מקווה שהשאלה הזאת נשאלה מהמטבח
שואל השאלה:
אמאלה את בת ושוביניסטית? כאילו אחותי בואי..
אמאלה את בת ושוביניסטית? כאילו אחותי בואי..
אנונימית
אני שוביניסטית בגלל בנות כמוך שלא מבינות ציניות
:/
:/
אני לא באמת שוביניסטית אגב אה
כי להיות מדיח כלים זו לא מחמאה
אנונימית
שואל השאלה:
בדיחות מצחק זה לא מצחיק
בדיחות מצחק זה לא מצחיק
אנונימית
שקט חפץ
תקשיבי באמת לא צריך לבכות על כל דבר שוביניזם זה קצת יותר רציני מלהגיד למישהו יא גבר
אנונימית
צודק/ת/ים/ות.
אני חושבת שצריך שיוויון וזה אומר אותה רמה גם לבנים וגם לבנות.
בכללי גם אם יגידו יא אישה אני לא אשמע את זה כמחאה אני חושבת שפשוט לקחת את המילה גבר/גברת כמחמאה זה לא
אני חושבת שצריך שיוויון וזה אומר אותה רמה גם לבנים וגם לבנות.
בכללי גם אם יגידו יא אישה אני לא אשמע את זה כמחאה אני חושבת שפשוט לקחת את המילה גבר/גברת כמחמאה זה לא
^יחסית למישהי לא שוביניסטית את מדברת הרבה
אז תתחילו להשתמש ב "יא אישה" "איזה אישה" בתור מחמאה
מבינה שאת פמיניסטית אבל לא צריך להגזים בפרטים הקטנים. כמו שיש לבנים הקלות בדברים לבנות יש הקלות בדברים אחרים. לא צריך להגזים בכל דבר :)
באותו הנושא: