7 תשובות
אפשר לחשוב יש פעמים אני עושה רענן עד שיש סטורי ונכנס גם שנייה אחרי. אףאחד לא שם לב לזה באמת אז לא נורא. בהצלחה
להפסיק לתת זה חשיבות כל-כך גדולה. אל תדאגי, בשביל להיות סטוקר צריך הרבה יותר מזה.
אל תעשי כלום , זה לא כזה מעניין מישהו
קרה לי מלא פעמיםם וואי ועוד בשעה כזאת
תתעודדי בזה שאולי הוא לא מכור שבודק כל שנייה מי צפה
תתעודדי בזה שאולי הוא לא מכור שבודק כל שנייה מי צפה
יאו אמחה איזה פחד תברחי תחליפי שם תעברי למדינה אחרת מה נדפק עם אנשים מה הבעיה לעזאזאל
כלום, אין כלכך מה לעשות... אל תדאגי, הוא כנראה לא ייחס לזה חשיבות.
הכל בסדר בקטנה
באותו הנושא: