4 תשובות
איזה כיתה את?
שואל השאלה:
אני עולה לתיכון
אני עולה לתיכון
אנונימית
אה אז לא משנה אני בעצמי בכיתה ח אז אין לי מה לעזור
אוקיי אז ככה , בדרך כלל שואלים למה את מתחברת לתחום הזה, איפה את רואה את עצמך בעתיד ומה את חושבת שתקבלי מהתוכנית הזו ככה לפחות היה מבחני קבלה לפני התיכון כי הכיתות מצוינות היו אצלי רק בחטיבה ובתיכון אין עוד
באותו הנושא: