41 תשובות
מזל טוב!!:) הכל יהיה בסדר אני באמת מקווה .:)
שואל השאלה:
כלום לא יהיה בסדר אני רק מרגיש כל כך רע עם עצמי וכל כך כואב לי כרגע ואף אחד לא עוזר לי ועונה וזה עוד יותר מקשה עליי
אנונימי
שואל השאלה:
אני אבל לא בן אדם יפה אני מפלצת ואף אחד לא יסתכל עליי לעולם
אנונימי
קודם כל מזל טוב!!!
אל תתן אף פעם למישהו להוריד לך את הביטחון.
תנסה להיות אופטימי ולהישאר חיובי כל הזמן. הכל יהיה בסדר ותנצל את היום הזה.
אם בא לך להעלות משהו נחמד לאינסטגרם לכבוד היום הולדת שלך אז אתה יכול אפילו להעלות תמונה שלך כשהיית קטן ותכתוב משהו מגניב
מזל טוב :)
חוסר ביטחון עצמי זה נורא, אני מבינה אותך.
אבל אני בטוחה שאתה סתם מסתכל על עצמך ככה למרות שאתה נראה באמת טוב, הרבה יותר ממה שאתה חושב.
אל תיתן לבן אדם אחד להשפיע כל כך הרבה על החיים שלך ותעבור לאט לאט תהליך שבסופו תסתכל על עצמך ותאהב את מה שאתה רואה
דבר ראשון אני רוצה לאחל לך המון המון מזל שתמיד תהיה מאושר ותזכה להמון אושר שתרגיש הכי מדהים שיש שתאהב את עצמך ואת מי שאתה !!! .
אני הכי מבינה שירד לך הביטחון העצמי בגלל אדם מסויים והדבר הכי קשה זה להגיד לעצמנו שאף אחד לא שווה שנרגיש רע בשביל אדם אחר אבל זה לא ניתן לשליטה שלנו וכל אדם צריך לעבור תהליך עם עצמו כדי להבין את זה בצורה באמת מכל הלב כדי שנאמין לעצמנו . אתה ממש לא צריך לבכות אלה , אם הבכי מקל עלייך על ההרגשה. אני בטוחה שאתה מהמם ושאתה מדהים מהחוץ וזה סתם הרגשה שלך ! כל אדם הוא יפה בדרך כזאת או אחרת ואפשר לשנות יופי מסויים ניתוחים/משחות/ דיאטה אבל אני בטוחה שאתה יפה כמו שאתה תסתכל על התמונות האלה ותנסה למצא את היופי בהם כי באמת באמת בטוח יש שם יופי גם אם זה לא נרא לך בכלל תמצא תמונה שנראית לך יפה , בטוחה שיש עם כל הקושי ותעלה אותה, תהיה גאה באיך שאתה נראה ושים פס על כל מי שחושב אחרת . ורק שתדע הדבר הכי חשוב אצל האדם זה היופי הפנימי שלו כי זה מה שמקרין על היופי החיצוני וזה מה שנשאר איתך לכל החיים גם אם תהיה בגיל 80 מי שאתה אתה תמיד תישאר וזה הדבר הכי חשוב שיש! .
תסתכל על המראה כל יום תחשוב מה כן יפה בך , מה כן טוב בך ,מה אתה באמת שווה לא רק חיצוני אלא גם פנימי ,אין מצב שאתה לא אוהב כלום בעצמך ואם כן אז תנסה לשנות את המחשבה על ידי רשימה, מחשבה , כל יום תרשום דברים שאתה כן אוהב בעצמך וכן אתה מרגיש שלם איתם ולאט לאט תנסה שהרשימה תתרחב ומרצון אמיתי וכנה עם עצמך ולא כי אתה חייב לאהוב משהו
כל יום תנסה עד שתצליח בטוחה שתצליח!
דבר שני זה היום הולדת שלך, תנסה להנות ממנו , תדבר עם חברים, תראה משהו שמצחיק ממנו , בכל זאת יש יום הולדת רק פעם בשנה פה אם אתה צריך לדבר מזל טוב!❤
יופי זה לא הכל בחיים
ולא זה לא סתם קלישאה זה באמת נכון.
מזל טוב תשמעי את השיר הזה prom dress
אויי חיימשלי אל תדאג אני בטוחה שאתה חתיך ואת יפה בהרבה מובנים חוץ מהפרצוף.. אל תידאג אם אתה צריך עזרה אתה יותר ממוזמן לכתוב לי כאן בפרטי..
יואבון ^ כנראה שהביטחון עצמי שלך בריצפה אז אתה מנסה להוריד אותו כדי שיהיה לך חברים שם למטה בריצפה ... אתה מגעיל ואני מאחלת לך שהביטחון עצמי שלך ישאר שם לנצח
תתאפס על החיים שלך, גבר. אתה בוכה בגלל בן אדם שהוריד לך את הביטחון? לך תעשה קצת מתח מקבילים, לפתח שרירים. שתרגיש טוב עם המראה החיצוני שלך.
אני עוברת משהו דומה, מוזמן לשלוח הודעה
והמון מזל טוב❤
הכל יהיה טוב זה עוד יעבור אתה מדהים מזל טובב:)
מזל טוב!!!!
אתה חייב לעבוד על הביטחון העצמי שלך.לך למראה ותחייך ותחשוב בכוח כמה שאתה נראה טוב ומוכשר וכמה שמגיע לך הכל
זה מוזר אבל זה עובד מבטיחה
אל תגיד על עצמך שאתה מכוער, כולם יפים בצורה כלשהי ואני בטוחה שגם האישיות שלך יפייפיה, מזל טוב, ואני ממש מקווה שהביטחון העצמי שלך ישתפר :)
אנונימית
קודם כל מזל טוב :)
אנשים נוטים להקשיב לאחרים בגלל חןסר ביטחון עצמי אז אני מניחה שהמישהו הזה ירד עלייך ועל המראה שלך.
יש לי שלושה מילים בשבילך.
מי. הוא. בכלל?.
מי הוא בכלל? מה אתה מקשיב לו? מי הוא שירדו לך דמעות בגללו? ועוד ביום הולדת שלך?
הבן אדם הזה לא שווה את הקצה של הציפורן שלך.
אני מאחלת לך ליום הולדת הרבה בריאות, שמחה, שנה טובה, שכל החלומות הטובים שלך יתגשמו, ושתלך תמיד בדרך הנכונה.
באהבה גדולה בטטה ממורמרת❤

ותזכור.
מי. הוא. בכלל?.
הכול יהיה בסדר תאהב את עצמך כי בסופו של היום אתה היחידי שיש לך ומזל טוב!!
רק אני חשבתי שמזל טוב זה שם של מישהו כאן ?
ילד הכל בסדר זה בא בתקופות יש תקופות טובות בחיים ויש תקופות רעות אתה צריך למצוא את הטוב בכל דבר רק ככה תוכל להגיע לשלמות ולביטחון העצמי אני גם הייתי במצבך וזה מה שעשיתי וזה באמת שיפר לי את הביטחון העצמי מקווה שעזרתי
ואתה יכול לשלוח לי הודעה בפרטי אל תידאג חיימשלי הכל יהיה טוב ואל תתיחס לאיזה כמה אפסים שמנסים להוריד לך את הביטחון... יש לי כמה טיפים בשבילך אז תכתוב לי (:
מזל טוב:)
אל תתן לאף אחד להוריד לך את הביטחון
הכל יהיה טוב עזרת ה'
בייב מזל טוב!! עד 120!! באמת.
אני תמיד פה בשביל שתיפרקו לי בפרטי. תמיד! לכל דבר. הכל יעבור אני מבטיחה!!! אוהבת :-)❤
הו מזל טוב ביומהולדת שלי גם אף אחד לא זכר וחברות הכי טובות שלי ניתקו איתי קשר
אני אגיד לך תכלס
מחקתי את האינזטגרם
זאת הייתה החלטה טובה מאוד
ממליצה לך גם
בגח מקרה מזל טוב אין לך מה להתבייש האישה הזה אפס הוא סתם הרס לך
אל תתן לו יש לך עוד 5 שעותעד סוף היומהולדץ
תעשה משהוכיף
נעשה כולנו מסיבה בזום אני אומרת
באמת שאין לך מה לבכות חמודי חמוד
יש אנשים רעים
אץה לא כיעור של בנאדם
דיברתי כם עם מישהו ונתתי לו אינסטגרם והוא חסם אותי מכל מקום
יש אנשים כאלה
זה אומר שאנחנו מכוערים?
לא
הנפש שלהם מכוערת סתם בבונים אני אומרת לך אנשים מסריחים
מזל טובב!!!
בן כמה אתה היום??
בין הפעמים הבודדות ששאלה פה באמת נוגעת בי אישית, אשמח אם תשלח לי הודעה לפרטי:)
רק תסתכל ותראה שהשאלה הזאת בחמות
והרבה אנשים זרים לגמרי לא רואים אותך שווה פחות
אז צא מזה
אל תשים על מה שאחרים חושבים תמיד יהיה להם מה להגיד וזה תמיד יכאיב לך תתעלם מהם ותראה את היופי הפנימי שלך, את ההתנהגות שלך ובזה הם יקנאו בך .
ואין דבר כזה מכוער יופי זה עיניין של טעם והוא גם משתנה ככל שעוברות השנים.
מזל טוב! אל תשים על מה שהם אומרים תהנה ביום ההולדת שלך ותראה איך הם יקנאו באופי הפנימי שלך.
דבר ראשון אל תיתן לאף אחד לקבוע לך אם אתה יפה או לא. זה דבר שרק אתה יכול לקבוע וביטחון עצמי גבוה זה תהליך שתצטרך לעבור עם עצמך. תמיד תזכור שכולנו יפים ואלוהים לא עושה טעויות. לאהוב את עצמנו זה אחד הדברים הכי קשים שיש בעולם אבל הרבה אנשים שהיה להם ביטחון עצמי אפס עלה למאה. ולא בזכות אף אחד אלא בזכות עצמם. אתה צריך להבין שאתה מי שאתה ומי שלא טוב לו יום טוב לו!! אני בעד זה שאם יש דברים שאתה לא אוהב בעצמך תשנה אותם ותאהב. אבל שים לב, אם יש דברים *שאתה* לא אוהב בעצמך. לא מישהו אחר לא אוהב בך. זה לא משנה איך אנשים רואים אןתך או חושבים עלייך. אתה הכי חשוב בסיפור. יש הרבה דרכים לקבלה עצמית ממליצה לך לחקור עליהם. לאהוב את עצמנו זוהי המתנה הכי גדולה בעולם. התהליך הוא ארוך אבל התוצאה מושלמת. אני גם לא אהבתי את עצמי עד לפני שלושה חודשים והיום אני כלכך שלמה עם עצמי. למדתי לקבל ולאהוב גם את החסרונות שבי. תזכור שאף אחד לא מושלם אבל כולנו מושלמים בשביל עצמנו

ומזל טוב!❤
אם בן אדם אחד חושב שאתה מכוער לא בהכרח אומר שאתה מכוער
כאילו תקשיב אין סיכוי שאתה כל כך מכוער
ובתכלס אין דבר כזה מישהו שיש לו גוף ופנים מושלמים
אבל בכל זאת אם יש משהו שממש מפריע לך אתה יכול לשנות אותו
בתכלס אם עד לפני שאותו אדם הוריד לך את הביטחון אהבת את איך שאתה נראה כנראה שהיה לך סיבה מוצדקת לאהוב את עצמך...
הוו
ומזלט (נצנציםםםםם)
קודם כל אני מבינה אותך ..
ביטחון עצמי זה דבר שמאוד קשה להשיג ולוקח זמן לקבל ביטחון
אני גם בכיתי בלי סוף ביום הולדת שלי, אני רוצה ממש בשבילך שתפסיק לבכות, תשתה מים, תאכל משהו, תצא לאן שהוא עם המשפחה/חברים ואל תשכח שזה יום מיוחד :) לא כל יום יש יום הולדת
אני מאחלת לך שתהיה שמח ותקבל ביטחון עצמי ותואהב את עצמך כמו שאתה ותשים ז*ן על כולם ומה זה משנה מה אנשים חושבים עלייך? תחשוב על עצמך לא על אנשים קנאים וממורמרים שכל היום מתעסקים בלהוריד לאחרים כדי להעלות לעצמם. המון מזל טוב ואם אתה רוצה לדבר או לעשות ריפליי בוא לפרטי ונחליף אינסטגרמים :)
תפנה אלי בפרטי :)
אני חושבת שאני יכולה לעזור לך
תאמין לי, כולנו היינו ככה, ויש כאלה שעדיין כמוך
אף אחד לא נולד עם ביטחון עצמי, עם הזמן התפיסה משתנה ואתה פשוט מבין עד כמה אתה מהמם! אתה חושב שאני תמיד אהבתי את עצמי? לא, שנאתי את עצמי בדיוק כמוך אבל עם השנים למדתי לאהוב איך שאני נראית וזה יגיע, מילה שלי❤
אתה מהמם אני בטוחהה בזה, אל תוריד מהערך שלך, אתה לא פחות טוב מאף אחד אחר, אתה מעלף. אני מזדהה איתך לגמרי וגם אני חוויתי את זה לפני שנה אפילו, תחייך, תחגוג כמה שאפשר, עזוב תמונות, תצלם תמונות לכיף שיהיו לך לזיכרונות, והמון מזל טוב❤
המון מזל טוב אהוב❤❤
מזדהה כלכך עם התחושה הזו, חוסר ביטחון עצמי זה לא נעים בכלל.. והבן אדם הזה שעשה לך הוא פשוט נוראי ומגעיל, מהאנשים האלה שמורידים לאחרים כדי להעלות את עצמם, אל תיתן לו לגקום לך להרגיש ככה ועוד ביום הולדת שלך, לא משנה מה לאנשים תמיד יהיה מלא להגיד והם יכולים להיות ממש רעים ואל תיתן לזה להוריד אותך למטה ככה,
כמוך יש רק אחד וזה מה שהכי יפה, אתה מיוחד כמו שאתה אני בטוחה בזה, לך למראה ותיתן חיוך ותחשוב על כל הדברים שאתה אוהב בעצמך
מאחלת לך רק טוב
נשמה טהורה מי קבע פה בדיוק שאתה מכוער ?
בן אדם עם נשמה מכוערת קבע את זה ?
אין דבר כזה בן אדם מכוער
יש כזה דבר בן אדם עם פגמים שתולש חלקי יופי מכל העולם ומדביק אותם על אובייקט שנהפך למודל יופי מעוות ושקרי.

אין. דבר. כזה. מכוער. בורא עולם מטמיע יופי בכל בריאה . רק תחפש אותו, הוא יכול לבוא בפנימיות ובחיצוניות ויותר בערך ערך היופי מבפנים


דרך אגב מזל טוב , טוב שנבראת!
מזל טוב
ואתה צריך להתעלם מהאיש הזה גם לי קרה מקרה דומה לזה אבל פחות מעליב
אנונימי
הי גם לי יש יומולדת היום, מזל טוב גם לך:) ובנוגע לשאלה אין לי כל כך איך לעזור לך כי הרבה פה ניסו לעודד אותך ולהעלות לך את הביטחון אבל אתה מתנגד אז קודם כל תיפתח לקבל דעות של אחרים ואז תשאל את דעתם
דבר ראשון, מזל טוב!!
דבר שני, אל תבזבז על אנשים כאלה אנרגיה. החיים קצרים מדי כדי להקשיב לכל מה שאחרים אומרים. תמיד יאמרו, אין מה לעשות. צריך להתעלם ולהמשיך הלאה. אל תיתן לו מקום. אם תחשוב שהוא צודק אתה לא תצא מזה. מי הוא בכלל? שילך לעזאזל. אתה יפה כמו שאתה, אל תיתן לדעות של אנשים להרוס לך.
קודם כול מזל טוב אתה לא צריך לדבר ככה על עצמך אתה צריך לאוהב ולעריך את עצמך אתה בטוחה אתה מיוחד כמי שאתה ואני בטוחה גם שאתה מקסים לא מפלצת כמו שאתה חושב יהיה בסדר חמוד❤
כל התשובות כאן הם mood booster אבל אם אתה באמת לא אוהב את המראה החיצוני שלך, תצא החוצה תתאמן תפתח את המראה שלך <: אבל כן מראה חיצוני זה לא כזה חשוב
קודם כל מזל טוב!!!
ואולי תנסה לבקש מההורים שלך טיפול מפסיכולוגית שתעזור לך לבנות את הביטחון שלך מחדש