11 תשובות
לא....
עם אמא כן,אבא לא.
עם אמא כן ילסית אבא בקושי בקושי שלום חח
מעולה אפילו.
כן כפרה עליהם
יש ימים שיותר יש ימים שפחות...
עם אמא נותק הקשר למרות שאנחנו "גרות" באותו בית ואבא הקשר פשוט לא אותו דבר כמו פעם אני פשוט לא אותה ילדה של פעם אז...
חחח מצייתים אה
אני יותר לכיוון של האופצייה הראשונה
אני יותר לכיוון של האופצייה הראשונה
וואלה השני
אבל אין אופציה לאנשים שרבים איתן על בסיס קבוע?
אבל אין אופציה לאנשים שרבים איתן על בסיס קבוע?
אמא כן,
אבא טני לא בקשר איתו הוא עשה לי רק רע (:
אבא טני לא בקשר איתו הוא עשה לי רק רע (:
אנונימית
עם אמא שלי כן מאוד היא החברה הכי טובה שלי ואני מספרת לה הכל:)
וההורים שלי התגרשו ואני לא בקשר עם אבא שלי סו כן.
וההורים שלי התגרשו ואני לא בקשר עם אבא שלי סו כן.
באותו הנושא: