7 תשובות
קראתי הכל פעמיים... וזה מה שיש לי להגיד באמת אל תדאג
אנונימי
היי אני מבינה אותך כל כך אשמח עם תשלח לי הודעה בפרטי:)
היי אני אשלח לך כל יום בוקר טוב לילה טוב עלי זה יעבור מבטיחה קשה לכולם מבינה את המצב שלך מאוד
שואל השאלה:
יואו. ממש תודה לך בפרט
ולכולכםם שעניתם לא חשבתי בכלל שמישהו יקרא את זה :(
אנונימי
היי, אני כאן להזכיר לך שכל זה יעבור בקרוב❤
לגבי זה שעלית לכיתה ז', אני מניחה שבקושי היו לכיתה שלכם ימים ביחד, וחוץ מזה זאת רק ההתחלה! תנסה לדבר עם ילדים בוואטסאפ מהכיתה אם אצה חזק בזה. בהצלחה
שואל השאלה:
הרגע הזה שבכלל לא קראת כלום..
אנונימי
זו תקופה רעה לכולם אל תדאג זה יעבור... אתה תראה שהכל יסתדר
אנונימי