13 תשובות
הלוואי
הלוואע
אני בטוח שתהיה
לדעתי תהיה מישהי שתמונה דווקא בגלל שהיא אישה באיזשהו שלב
לא, ואני ממש מקווה שלא.
שואל השאלה:
למה אתה חושב כך?
למה אתה חושב כך?
אנונימי
כי אני לא חושב שבת צריכה להנהיג את הצבא. שים לב, חשוב לי להדגיש: האם בת מסוגלת להנהיג את הצבא? ייתכן מאוד. האם זה נכון או ראוי שבת תנהיג את הצבא? לא. יתר על כן, לדעתי האישית, בת לא מתאימה להיות לוחמת, מכאן נשאלת השאלה - אם היא לא מתאימה (לפי דעתי כמובן וזכותך לסקול אותי באבנים על דעותיי בנושא) להיות לוחמת, האם היא יכולה להנהיג את הצבא בנושאים שהיא בעצמה לא מתאימה?
ממש מצטער אם פגעתי במישהי, בכוונה לא רציתי לפרט אבל פירטתי קצת נטו כי שאלת. אז ממש סליחה אם זה פוגע, אנחנו בני אדם וזכותך המלאה לא להסכים איתי או לסקול אותי באבנים בעקבות דעותיי.
ממש מצטער אם פגעתי במישהי, בכוונה לא רציתי לפרט אבל פירטתי קצת נטו כי שאלת. אז ממש סליחה אם זה פוגע, אנחנו בני אדם וזכותך המלאה לא להסכים איתי או לסקול אותי באבנים בעקבות דעותיי.
הלוואי
אני מאמינה שתהיה כמו שתהיה בכל תפקיד חשוב במדינה, נשים יכולות להיות הכל :)
^שמח לעזור
מכירה בנות שמתאימות להיות לוחמות יותר מגברים
מכירה בנות שמתאימות להיות לוחמות יותר מגברים
אנונימית
לדעתי הן לא מתאימות, כפי שאמרתי זכותך המלאה לחשוב אחרת.
באותו הנושא: