7 תשובות
בגן ובגן
הכרתי אותו בכיתה א
ונהיינו "זוג" כביכל בחופש שבין כיתה ז-ח אבל לקצת זמן
ונהיינו "זוג" כביכל בחופש שבין כיתה ז-ח אבל לקצת זמן
אנונימית
כיתה ה והכרנו בכיתה ג כשהוא עבר לעיר שלי
גיל 13, בית ספר. (אני לא בטוחה שזה בסדר לקרוא לו חבר כי אני לא רואה אותו אקס בגלל שבגיל הזה בקושי יש מערכות יחסים רציניות.)
אנונימית
היום. בחלום שלי.
גיל 15. היה בכיתה שלי
בגיל 17 במגמה
באותו הנושא: