4 תשובות
לפי מה שהבנתי מדברים עם אנשים בוידיאו או בצאט
שיחות וידיאו וזה
מדברים זה כמו סקייפ רק בקבוצות
יש שרתים עקרונית עם חדרים (ערוצים/channel) יש ערוצים של צ'אט ויש של שיחת וידאו/קולית. נוסף על כך יש בוטים שמשמיעים מוסיקה, רולים שמקבלים משתמשים שנותנים להם הרשאות בשרת, חדרים שפתוחים לאנשים עם רולים מסויימים וודאי הודעות, וכו' דברי איתי בפרטי אם את צריכה עוד עזרה