7 תשובות
כי בגלל שאין גרביטי אז הוא לא יכול לזוז לשום מקום ובגלל זה הוא לא נופל
מצטרפת לשאלה
אנונימית
אין כוח משיכה בחלל מחוץ לאטמוספרה
אין גרביטציה בחלל, לכן התחנה עצמה לא זזה
זה לא נכון, יש כח משיכה מחוץ לאטמוספירה חברים... הסיבה נובעת מהמהירות הרדיאלית. אם זה מעניין אתכם תחפשו "אקסצנטריות בכבידה" ותמצאו תשובות.
תמיד יש כח משיכה בין חפצים בחלל.
**סטודנטית לתואר באסטרופיזיקה אז סמכו עליי שאני מבינה בזה.
תמיד יש כח משיכה בין חפצים בחלל.
**סטודנטית לתואר באסטרופיזיקה אז סמכו עליי שאני מבינה בזה.
הכבידה קיימת בכל היקום אך נחלשת ככל שמתרחקים ממקור שדה הכבידה.
תחנת החלל הבינלאומית נמצאת באזור האקסוספירה, שבו הכבידה אינה חלשה יותר מידי ביחס לפני כדור הארץ.
אז אם היא קרובה מספיק כדי שכח הכבידה ישפיע, למה היא לא נופלת? האמת שהיא כן נופלת אך היא נעה במהירות מספקת כך שהיא ממשיכה "לפספס" את כדור הארץ ובמקום נעה סביבו.
מאותה סיבה האסטרונאוטים חשים חסרי משקל בתוך תחנת החלל - היא "נופלת" במהירות ולכן מבטלת את השפעת הכבידה על האסטרונאוטים בתוכה.
תחנת החלל הבינלאומית נמצאת באזור האקסוספירה, שבו הכבידה אינה חלשה יותר מידי ביחס לפני כדור הארץ.
אז אם היא קרובה מספיק כדי שכח הכבידה ישפיע, למה היא לא נופלת? האמת שהיא כן נופלת אך היא נעה במהירות מספקת כך שהיא ממשיכה "לפספס" את כדור הארץ ובמקום נעה סביבו.
מאותה סיבה האסטרונאוטים חשים חסרי משקל בתוך תחנת החלל - היא "נופלת" במהירות ולכן מבטלת את השפעת הכבידה על האסטרונאוטים בתוכה.
אין לי מושג באמת
באותו הנושא: