13 תשובות
דברי איתה ותגידי שזה היה לא במקום
תגידי לחברה שלך שתוריד ושאין לה זכות להפיץ תמונות שלך גם אם זה רק בתמונה של הכיתה.
תסבירי לה שזה לא היה לך נעים ואין מה לעשות, מי שראה ראה
תסבירי לה שזה לא היה לך נעים ואין מה לעשות, מי שראה ראה
שואל השאלה:
אמרתי לה והיא צחקה עליי,הקטע שהיא יודעת שיש לי חרדה חברתית ושהמצב הנפשי שלי לא וואו ושאין לי חברות חוץ ממנה והיא עדיין עשתה את זה
אמרתי לה והיא צחקה עליי,הקטע שהיא יודעת שיש לי חרדה חברתית ושהמצב הנפשי שלי לא וואו ושאין לי חברות חוץ ממנה והיא עדיין עשתה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
זה היה תמונה של משהו ממש מטומטם שציירתי ואז היא כתבה תראו את ה**** של *** ואני רוצה לקבור את עצמי מבושה
זה היה תמונה של משהו ממש מטומטם שציירתי ואז היא כתבה תראו את ה**** של *** ואני רוצה לקבור את עצמי מבושה
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי איתה בשיחה לפני שהיא שלחה את זה ורק אחרי דקה מחקה^ וגם ניתקתי לה אחרי
הייתי איתה בשיחה לפני שהיא שלחה את זה ורק אחרי דקה מחקה^ וגם ניתקתי לה אחרי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות בא לי לקבור את עצמי בבקשה תעזרו
אני לא יודעת מה לעשות בא לי לקבור את עצמי בבקשה תעזרו
אנונימית
תדברי איתי ותבקשי ממנה ביפה להוריד את התמונה.
או שתורידי את אם את יכולה(:
או שתורידי את אם את יכולה(:
אנונימי
שואל השאלה:
קראתי לה במהלך הריב שרמ*** בלי הצינזור והיא אומרת לי שאני זאת שפגעה בה בגלל זה והופכת הכל אליי
קראתי לה במהלך הריב שרמ*** בלי הצינזור והיא אומרת לי שאני זאת שפגעה בה בגלל זה והופכת הכל אליי
אנונימית
תגידי לה שזה ממש מגעיל מצידה ותשימי תמונה אחרת בתמונת קבוצה. אל תרגישי רע בגלל זה אנשים ישכחו מזה מתישהו וזה עוד כיתה חדשה אז זה ישכח מהר.
105.
אנונימית
היא נשמעת די מגעילה אני אישית הייתי מנתקת קשר. זאת לא חברה והיא לגמרי טועה פה.
אנונימית
שואל השאלה:
שיניתי את התמונה אבל הקטע שילדים לא מכירים אותי פה וזה מקום חדש בשבילי והיא יודעת שיש לי חרדה חברתית וזה לא פשוט בשבילי ושהפסיכולוג שלי שלח אותנו לפסיכיאטר כי הוא חושב שמשהו לא בסדר וכמה קשה לי עם זה וכמה אני מתביישת בכל דבר שאני עושה
קיבלתי התקף חרדה בגלל זה ואני לא מסוגלת כבר,היא הופכת הכל עליי
שיניתי את התמונה אבל הקטע שילדים לא מכירים אותי פה וזה מקום חדש בשבילי והיא יודעת שיש לי חרדה חברתית וזה לא פשוט בשבילי ושהפסיכולוג שלי שלח אותנו לפסיכיאטר כי הוא חושב שמשהו לא בסדר וכמה קשה לי עם זה וכמה אני מתביישת בכל דבר שאני עושה
קיבלתי התקף חרדה בגלל זה ואני לא מסוגלת כבר,היא הופכת הכל עליי
אנונימית
כדאי לך לנתק ממנה קשר אם את אומרת שהיא יוצאת עליך והופכת הכל עליך.זו לא חברה אמיתית לפי מה שאת רושמת