2 תשובות
אף אחד מהם אם אתה שואל אותי. להזדהות עם קבוצה נראה לי די רדוד ומיותר.
אני אגיד את האמת, אני אוהדת הפועל באר שבע מגיל 7.. אז כמובן שהפועל באר שבע :)