2 תשובות
גם אני עושה את module g וזה די קשה
אני גם עושה את g עוד יומיים, אני לא כל כך בלחץ האמת, אמרו לי שיהיה לא עד כדי כך קשה. פשוט תתאמן ותתרגל אנסינים ומטלות כתיבה ותקווה לטוב. בהצלחה!
באותו הנושא: