7 תשובות
הייתי עם פתחים באצבעות וניסיתי ללחוץ קצת פחות חזק וזה לא הפריע לי יותר;)
שואל השאלה:
אם אני לא לוחצת חזק מידי יוצא לי זמזום מוזר כזה אז אני לוחצת יותר חזק אבל זה גומר לי על האצבעות
אנונימית
תנסי לא חלש מדי וגם לא חזק מדי , זה לוקח זמן אבל גם הכאב עובר אחרי תקופה אפ את יושבת על זה ולומדת . כמובן שאל תגזימי ותקחי מנוחות כשצריך וכשכואב
בהתחלה זה קשה וצריך אקורדים והסברים על הפריטה וזה. אחרי כמה חודשים מספיק רק לראות את האקורדים על דף ואפשר להבין את הפריטה משמיעה. אחרי עוד כמה חודשים מתקדמים למציאת אקורדים משמיעה.
אם את יודעת איך האקורדים נראים ויש קליפ עם גיטרה את יכולה להבין את הכל רק מלהסתכל.
בנוגע לכאבים תנסי לראות אולי את לוחצת חזק מדי על המיתרים
מצטרפת לשאלה וחייבת להגיד שקשה לי רק באקורדים ללחוץ טוב על כל מיתר וכואב לי האצבעות רצח
אין כאב באצבעות אני יכול לנגן שיר או מנגינה בלי לראות את האקורדים או את מהלך הפריטה תוך כמה חודשים