13 תשובות
ראיתי באנטומיה של גריי שבחורה ובעלה נכנסו להיריון והיא הייתה חולת איידס והם רצו לעשות הפלה אבל אמרו שיש רק איזה אחוז אחד שגם הילד יהיה חולה איידס והם בסוף לא עשו הפלה
זה לא אפשרי כי היא תדביק את הבעל ובמצב כזה אין סיכוי שהיא תיכנס להריון זו מחלה שמתים ממנה..
שואל השאלה:
לזאת שמעלי לא מתים מאיידס אם מטפלים בזה
אנונימית
אי אפשר, הם יכולים רק לאמץ ילד או ללכת לאם פונדקאית זה תהליך מסובך שבו הגבר והאם פונדקאית עושים משהו אבל אלו שתי האפשרויות
אנונימית
הסכנה היא לא שהבעל ידבק, הסכנה היא שהילד יהיה חולה.
הילד לא יהיה חולה אם האמא תקח את התרופות כשהיא יודעת שהיא בהריון ואיך שהילד יוולד היא תיתן לו גם תרופות.
מה הקשר אפשר עם מבחנה של הזרע שלו...
כל המפגרים שמעליי לא אי אפשר להביא ילד לעולם אם את חולה באיידס כי הילד שלך יהפוך לנשא של איידס! שככל הנראה יתפרץ.
הם יאמצו ילד או שילכו לאם פונדקאית. למרות שאני לא בטוחה גם אם פונדקאות תעזור במקרה
לאיידס אין תרופה. ברגע שהמחלה מתפרצת, אתה חולה. יש רק קוקטיילים שדוחים את ההתפרצות של המחלה עצמה אך זה עדיין לא מאפשר לאם נשאית של נגיף האיידס להביא ילד לעולם מכיוון שהילד שלה יהיה גם נשא.
תקראי לפני שאת מדברת, טוב?
אפשר ללכת לאם פונדקאית, או שפשוט לאמץ.. אבל זה ממש לא זול..
אי אפשר, גם אם לבעל אין בעיה להידבק מאיידס (הגיוני לא?) הילד ייצא חולה איידס גם הוא, לכן עושים הפרייה במבחנה, אין עוד דרך אחרת.. אלא אם כן מדברים על אימוץ או אם פונדקאית
רוב הסיכויים שהבעל גם יהיה חולה איידס אם ישעו יחסי מין אבל כשהתינוק נולד הוא לא מקבל את המחלה כי זה לא אפשרי שהילד יקבל את המחלה לפי המורה שלי לביולוגיה אומרת
אנונימי
באותו הנושא: