4 תשובות
תחשבי מה את היית רוצה שיעזרו לך.
תדברי איתה על זה, שהיא צריכה להבריא מזה ושתספיק להורים/מישהו מבוגר אחראי.
אם היה לך את יודעת מה לא להגיד לה אבל כן תעזרי לה ותתני לה סתם לפרוק כי לפעמים נחמד שיש מישהן שמקשיב לך
תדברי איתה על זה, שהיא צריכה להבריא מזה ושתספיק להורים/מישהו מבוגר אחראי.
אם היה לך את יודעת מה לא להגיד לה אבל כן תעזרי לה ותתני לה סתם לפרוק כי לפעמים נחמד שיש מישהן שמקשיב לך
מה הבעיה עם סלטים
שואל השאלה:
לא קראת את שאר הדברים שרשמתי? היא מרעיבה את עצמה וכשהיא כן אוכלת זה רק סלטים, היא מדברת הרבה על קלוריות למרות שהיא בקושי אוכלת
זה סימן מאוד בולט של הפרעות אכילה
לא קראת את שאר הדברים שרשמתי? היא מרעיבה את עצמה וכשהיא כן אוכלת זה רק סלטים, היא מדברת הרבה על קלוריות למרות שהיא בקושי אוכלת
זה סימן מאוד בולט של הפרעות אכילה
אנונימית
שלום אנונימית, אני קוראת את המילים שאת כותבת ואת הרצון שלך לעזור. את כותבת שחברה שלך עם הפרעות אכילה, ושאת לא יודעת איך לגשת ולעזור. זה לפעמים מצב לא קל לעמוד בו, הפרעת אכילה זה מצב מאוד רגיש. אולי תנסי להיות שם בשבילה, לפעמים אוזן קשבת יכולה לעזור. את גם כותבת שאת בעצמך חווה הפרעת אכילה, זה יכול להסביר את הרגישות שלך לנושא. אפשר לנסות לשתף אותה שגם את חווה את אותו מצב, ולהציע לה שתנסו לעבור את זה ביחד ותיעזרו אחת בשנייה. שיתפת מישהו בנושא? אני מתנדבת בעמותת עלם בתוכנית שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. אפשר לדבר איתנו על הכל ואפילו להישאר אנונימים. והייתי רוצה להזמין אותך לדבר איתי על התחושות שאת חווה, כדי שביחד נוכל לחשוב למה את זקוקה. אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם/טיקטוק שלנו nayedet.digital. מחכה לך, תמר.
באותו הנושא: