10 תשובות
כי באלי ללבוש מותגים מה כואב
לדעתי בשביל הפוזה נטו
בשביל שיהיה לך מה לשאול מאמי
אנונימית
כי הם אוהבים, זה לא אמור להפריע לאף אחד
כי הם יפים (?)
תחושה טובה עם עצמינו
זה פשוט יפה
שואל השאלה:
מי אמר שזה מפריע לי..
אני בעצמי אוהב ללבוש מותגים אז מי אמר שזה מפריע
וכן מותגים זה יותר איכותי לרוב
כדי שיחשבו שאני מפוצצת בכסף....

סתם מאיפה לי כי רובם יפים וכאלה
על מי אתם עובדים
זה פשוט טרנדי